Salesmanago
flow-image

Kundenærvær Det mest betydningsfulde bånd med kunden, opbygget ved hjælp af frivillige data

Dette whitepaper er udgivet af Salesmanago

Den moderne e-handel er tæt på den store forandring. 

Vi blev vant til at se kunderne gennem prismet af adfærdsmæssige og andre implicitte data. Det store antal besøgende samt teknologiske begrænsninger gjorde kunderne anonyme.

Men det er ikke længere det, kunderne ønsker. Ifølge Epsilon er 80 % af forbrugerne mere tilbøjelige til at foretage et køb fra et mærke, der giver personlige oplevelser. Den aktuelle tilgang baseret på kombinationen af første- og tredjepartsdata er ikke længere i stand til at levere.

Download nu for at se det mest betydningsfulde bånd med kunden, opbygget ved hjælp af frivillige data.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Tværgående kanal, Marketingsstrategi, Kundeanalyse, Kundeforhold