Salesmanago
flow-image

Overlevelsesguide for e-handel i forbindelse med recession: En måde til at omgås de nye paradigmer for kundeadfærd i højinflationsmiljøet og maksimere omsætningsvækst ... på en lean måde

Dette whitepaper er udgivet af Salesmanago

I 2020 til 2022 har verden været igennem alvorlig turbulens.

En række begivenheder, der fulgte efter, ændrede vores liv på alle niveauer. Ændringerne ramte naturligvis også e-handelslandskabet. 

Pandemier har ændret vækstdynamikken for e-handel kraftigt Inflation mere end fordoblede mellem marts 2021 og marts 2022 Den 24. feb 2022 invaderer Rusland Ukraine, hvilket forstyrrer forsyningskæder og ændrer forbrugeradfærd På globalt plan er e-handelsomsætninger faldet med 3 % i 1. kvartal af 2022 ... og med 13 % i Europa.

Download nu for at finde ud af, hvordan man omgås de nye paradigmer for kundeadfærd i højinflationsmiljøet. 

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Marketingsdata, Marketingskampagner, Marketingsstrategi