GlobalWebIndex
flow-image

Gå direkte til forbrugeren: Hvordan brands får e-handel til at fungere i 2022

Dette whitepaper er udgivet af GlobalWebIndex

COVID har ikke vendt så meget op og ned på business-as-usual nogen steder som i verdenen for e-handel. Forandringstempoet har ikke været mindre end forbløffende.En virkelig god illustration af, hvordan tingene har ændret sig, er den salgsmåde, brands benytter over for deres kunder. Selvom det er for meget at sige, at Covid har fremmet en udvikling direkte mod forbrugeren (D2C), har begrænsningerne forbundet med nedlukning – som på skrivetidspunktet stadig i meget høj grad et aktuelt problem – utvivlsomt fungeret som katalysator for forandring.Læs nu for at få mere at vide.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Markedsundersøgelse, Marketingsdata, Marketingskampagner, Tværgående kanal, Kundedata, Marketingsindsigt, Marketingsindikator, Peer-påvirkning