Zoho Marketing Automation
flow-image

Vi præsenterer den forbedrede feature til emnestyring for målrettet marketing

Dette whitepaper er udgivet af Zoho Marketing Automation

Landskabet for mailpræferencestyring har med reglerne for beskyttelse af privatlivet og sikkerhedstrusler, der bliver ved med at dukke op, lagt pres på virksomheder. Jagten på at kende målgruppens præferencer er reel for markedsførere i denne branche, der sætter privatlivet først.Den bedste tilgang til at få at vide, hvad din målgruppe vil have, er ved at give dem muligheden for at vælge. Det betyder bedre engagement og varige forhold for virksomhederne at give brugerne mulighed for at vælge, hvad de modtager i deres indbakke.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Marketingsdata, Marketingskampagner, Marketingsstrategi