Tealium
flow-image

Betydningen af kommunikation på flere kanaler og 3 korrekte måder at gøre det

Dette whitepaper er udgivet af Tealium

I dagens skærmbesatte verden er rettidig og relevant kommunikation med dine kunder vigtigere end nogensinde før. Trods at det at levere det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt praktisk talt er en fortælling så gammel som tiden selv, er en ændring i dette princip, hvor mange kanaler brands nu kan bruge til at levere dette budskab.For at konkretisere er det ikke længere nok at kommunikere med dine kunder alene igennem en kanal. På grund af forbrugernes hurtige skift fra en kanal til en anden går brands, der ikke bruger flere kanaler til at kommunikere med deres kunder, glip af en kolossal mulighed.Download denne blog nu for at se nøglepointerne fra Tealiums webinar.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Marketingsanalyse, Marketingsstrategi, Kundeanalyse, Kundeforhold, Datamining, Digital marketing, Online marketing, Datadrevet marketing, Målretning, Vis annoncering