Tealium
flow-image

Hvordan "multiværktøjet til datastyring" håndterer tab af tredjepartsdata

Dette whitepaper er udgivet af Tealium

Jysk Fynske Medier (JFM) er den næststørste danske nyhedsudgiver og mediegruppe, som beskæftiger sig med alt fra tryk til digital, fra skrevne til talte ord og mere endnu. Jysk Fynske Medier er drivkraften bag mere end 75 aviser, en bred vifte af nyhedssider og digitale brands. Dette omfatter annoncerings- og kommunikationsbureauet STEP, hvor JFM driver teknologi- og dataprojekter for mediegruppen.Det STEP-baserede JFM-team indså, at deres målgruppesalg kunne blive truet af de nye regler om tredjepartsdata og den fremskredne forebyggelse af intelligent sporing (ITP). Jysk Fynske Medier fandt det nødvendigt at finde en mere effektiv måde at indsamle og analysere førstepartskundedata.JFM introducerede og implementerede Tealiums AudienceStream CDP og iQ Tag Management for at lukke de huller, som den forrige DMP efterlod og for at håndtere de nye udfordringer.Download dette casestudie for at se de fordele Tealiums AudienceStream og iQ Tag Management kan have for din virksomhed.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Kundedata, Målretning, Teknologi