ServiceNow
flow-image

Vidensbog om kundeworkflow

Dette whitepaper er udgivet af ServiceNow

Den største forretningshistorie sidste år var COVID-19's indvirkning på måden, vi arbejder og lever. Det viste sig, at ændringer kan ske på et øjeblik og uden varsel. Så det er vigtigt at kunne tilpasse sig og tage udfordringen op.Du kan igennem denne bog se historier fra organisationer, der har tacklet komplekse udfordringer med workflow. Selvom problemerne er forskellige, kiggede alle fremad og tog føringen i deres egen digitale transformation, og åbnede med hjælp fra ServiceNow op for imponerende resultater.Opdag, hvordan disse organisationer fremmer kundeloyaliteten igennem forbundne, digitale workflow. Disse hurtiglæste oversigter over deres præsentationer om deres viden fra 2020, som blev fremført i små grupper, og som giver indsigt i innovative tilgange til et samlet kundeengagement, feltservice og tjenesteoperationer.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier B2B, Samarbejde, Teknologi, Mål