

Bekæmpelse af markedsafbrydelser med præstationsstyring af hurtigsalg (SPM)
Dette whitepaper er udgivet af SAP
Salgsorganisationer er afhængige af deres evne til at identificere og belønne toppræsterende talenter, men deres evne til at planlægge og levere provisioner og kompensationsplaner hurtigt og præcist er ofte hindret af realiteterne ved at administrere en stor salgsstyrke. Motivation og kompensation af store salgsteams kan kræve flere valutaer, at skulle arbejde med meget forskellige systemer og procedurer og er ofte kendetegnet ved en manglende evne til at måle effekten.Deltag i en interaktiv session for at forstå forretningsværdien af styring af salgspræstationen, og hvordan det kan hjælpe din virksomhed med at opnå en konkurrencemæssig fordel, hør Zoetis fortælle om deres rejse med SAP-kompensationsstyring, og opbyg professionelle netværk med peers med fælles interesse i styring af salgspræstationen.
Download nu
*krævede felter
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.
Marketingsanalyse, Marketingsstrategi, Kundeanalyse, Kundeforhold, Datamining, Digital marketing, Online marketing, Datadrevet marketing, Målretning, Vis annoncering, Indholdsmarketing, Strategisk marketing, Responsivt design, Mål, Multikanalmarketing, Webkonvertering