PayPal
flow-image

Optimering af kundeoplevelsen med betalingspræsentation

Dette whitepaper er udgivet af PayPal

Kundeoplevelse er ikke kun et modeord. Det udgør en afgørende difference. Der har aldrig været en bedre mulighed for at øge onlinesalget med 2.041 milliarder digitale købere1, der findes globalt i dag.På trods af det stigende antal digitale købere er e-handelskonverteringen kun 2,72 % på tværs af branchen. Den gennemsnitlige konverteringsrate for desktop ligger på 4 %, hvilket falder til 3,5 % for tablet og kun 1,8 % for mobil.Undersøgelser har vist, at 80 % af kunderne stopper med at handle på sider, hvor de har haft en dårlig erfaring4, imens raten for afbrudte køb er 69,80 % på verdensplan, og at 47 % af kunderne stoler på en sælger, der har en god betalingsproces.Der ligger store muligheder i store udfordringer. Denne udfordring er dog vidtrækkende: komme foran konkurrenterne, vinde nye kunder og samtidig motivere eksisterende kunder til at vende tilbage. Spørgsmålet er: Hvordan? Svaret findes i betalingsmetoden. For eksempel: Er 37 % af køberne i Tyskland mere tilbøjelige til at stole på en sælger, hvis de tilbyder en problemfri betalingsproces, og 48 % er mere tilbøjelige til at vende tilbage til en detailhandler, hvis de har haft en god betalingsoplevelse.Som det sidste trin i e-handelsprocessen kan betalinger for nemt definere din kundeoplevelse.I denne e-bog vil PayPal dække specifikke taktikker for, hvordan du kan hjælpe med at forbedre e-handelsflow med betalingspræsentation. Disse strategier kan fjerne barrierer for køb, hjælpe med at øge salget og frem for alt skabe en mere positiv kundeoplevelse.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Marketingsindsigt, Digital marketing, Målretning