OutSystems
flow-image

En moderne applikationsplatform til en kultur, som sætter kunden først

Dette whitepaper er udgivet af OutSystems

Hvor mennesker, procedurer og teknologi tilpasser sig kundernes behov – er den største udfordring, som CX-professionelle står overfor. Det er dog noget, der næsten er umuligt for de fleste organisationer på grund af de usammenhængende teknologier, der bruges til at levere de digitale oplevelser, som understøtter kunderejserne.I en verden, hvor CX i stigende grad involverer lanceringen af nye produkter og tjenester i en fart – og derefter gør dem tilgængelige på flere digitale kanaler – er et tæt partnerskab med den ledende informationsmedarbejder (CIO) et vigtigt grundlag for at opfylde ambitionerne om at sætte kunden først. Dette kan være et skridt ud af komfortzonen for de fleste CX-professionelle – men et nødvendigt et, hvis de skal genvinde kontrollen over deres kunderejser. Download nu for at få mere at vide!

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Kundeinteraktion, Kundedata, B2B, Samarbejde, Teknologi