

Den definitive vejledning til leadscoring
Dette whitepaper er udgivet af Marketo
Hvorfor skal jeg læse den definitive vejledning til leadscoring?Leadscoring stiller mere kvalificerede leads til rådighed for salgsafdelingen, hvilket giver din organisation en bedre måde at bruge dine værdifulde menneskelige ressourcer på. Det er en fantastisk måde at forbedre salgsteamets konverteringsrater og øge omsætningen.Denne vejledning vil hjælpe virksomheder med at forstå, hvorfor, hvordan og hvornår de skal implementere leadscoring og forbedre eksekvering med bedste praksis og brugervenlige arbejdsark. Du kan med leadscoring bestemme et kundeemnes nuværende interesse i din virksomhed og bruge disse oplysninger til at skabe et skarpere, mere relevant engagement og sætte fart i salgscyklussen ved at flytte et kundeemne fremad den første gang, de løfter hånden.Uanset om du er pro inden for leadscoring eller netop er kommet i gang, vil disse scoringstaktikker, casestudier og målingstips ændre din praksis.
Download nu
*krævede felter
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.
Marketingsanalyse, Marketingsstrategi, Kundeanalyse, Kundeforhold, Datamining, Digital marketing, Online marketing, Datadrevet marketing, Målretning, Vis annoncering, Indholdsmarketing, Marketingsteknologi, B2B, Marketingsinnovation, Samarbejde, Tilpasning, Teknologi, Moderne marketing, Segmentering, Strategisk marketing, Responsivt design, Mål, Multikanalmarketing, Webkonvertering