

Den definitive vejledning til marketingsmålinger og -analyse
Dette whitepaper er udgivet af Marketo
Marketingsmålinger og analyser – korrekt udført – kan være en strategisk katalysator for tillid, større budget og øget indvirkning på virksomheden. Den nuværende marketingschef (CMO) giver mere tid og budget end nogensinde før til at forstå den præstation og indflydelse, som marketing har på væksten.Marketing mangler troværdighed. Ofte opfatter ledere uden for marketingsafdelingen marketing som noget, der udelukkende at eksisterer for at understøtte salg, eller som en designfunktion, der arrangerer fester, spytter Tweets ud og sørger for logoer på penne. Uanset hvad respekteres marketing ofte ikke.
Download nu
*krævede felter
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.
Marketingssoftware, Marketingsanalyse, Marketingsstrategi, Kundeanalyse, Kundeforhold, Datamining, Digital marketing, Online marketing, Datadrevet marketing, Målretning, Vis annoncering, Marketingsautomatisering, Indholdsmarketing, Indgående marketing