Mailchimp
flow-image

Hvor Good Dye Young øgede deres månedlige indtægter ved e-handel med 305 %

Dette whitepaper er udgivet af Mailchimp

Good Dye Young er en TN-baseret virksomhed i Nashville, der beskæftiger sig med modehårfarve, som har specialiseret sig i veganske hårprodukter, der ikke er testet på dyr. E-mail har altid været en vigtig del af Good Dye Youngs marketingsstrategi, og de har primært brugt den til at fortælle kunderne om salg og andre typer annoncering. Efterhånden som virksomheden voksede, blev det tydeligt, at deres strategi også var nødt til at ændre sig.Siden Good Dye Young har forbundet deres WooCommerce-forretning med Mailchimp, har de nemt kunnet synkronisere kunder, ordreoplysninger med mere, og derefter bruge alle disse data til at personliggøre deres marketing. Download dette casestudie for at se, hvordan Mailchimp hjalp Good Dye Young med at øge omsætningen med 305 %

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier E-mail-marketing, Kundeinteraktion, Effektive e-mails, E-mail-marketingsydelser, Marketingssoftware, E-mail-marketingssoftware, E-mailkampagner