Act-On
flow-image

Den menneskelige faktor i ROI for marketingsautomatisering

Dette whitepaper er udgivet af Act-On

Den potentielle indvirkning af automatiseringssoftware til marketing for din virksomhed er enorm. Faktisk oplever 80 % af de virksomheder, der implementerer marketingsautomatisering, en stigning i antallet af leads, og 77 % oplever en stigning i kundekonverteringer. Det, mange overser, er imidlertid, hvad det faktisk indebærer bag kulisserne at nå sådanne tal og opnå et positivt ROI for marketingsautomatisering. Bundlinjen er, at det for at drage fordel af marketingsautomatiseringen ikke kun handler om at finde den rigtige softwareværktøj. De mennesker, der bruger værktøjerne, er langt vigtigere. Læs nu for at få mere at vide.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Marketingssoftware, Marketingsstrategi, Digital marketing, Marketingsautomatisering, Indholdsmarketing, Indgående marketing