Act-On
flow-image

Hvordan du med SMS-marketing skaber et bedre webinarengagement

Dette whitepaper er udgivet af Act-On

Siden første kvartal af 2020 er antallet af B2B-webinarer steget med 162 % med over 61 millioner timers tilgængeligt, synligt indhold. Denne hurtige vækst har ikke blot ført til "webinar-træthed", men har også skabt en overflod af valg for webinararrangører og -deltagere. I dette miljø er markedsførere nu presset til at skabe et bedre webinarengagement på en overfyldt markedsplads. Læs nu for bedre at forstå, hvordan du med SMS-marketing kan skabe webinarengagementet.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Online marketing, Indholdsmarketing, Strategisk marketing, Responsivt design, Mål, Multikanalmarketing, Webkonvertering