

Integrer data fra marketingsautomatisering i din CRM for at booste salgssuccesen
Dette whitepaper er udgivet af Act-On
Hver dag bliver den gennemsnitlige forbrugers privatlivsbehov mere og mere tydelige. Derfor viser verdens største virksomheder hver dag større interesse for at imødekomme disse behov. Samtidig er data stadig et af de vigtigste aspekter i et succesfuldt marketings- og salgsprogram for alle virksomheder.Brug af data fra marketingsautomatisering sammen med en ren og effektiv CRM vil hjælpe virksomheden med bedre at opfylde behovene hos dine kundeemner og kunder samt til at strømline salgsprocessen.Læs nu for at få mere at vide.
Download nu
*krævede felter
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.
Marketingssoftware, Marketingsstrategi, Digital marketing, Marketingsautomatisering, Indholdsmarketing, Indgående marketing