

Indhold er det vigtigste! Indholdsmarketings opståen...
Dette whitepaper er udgivet af Acquia
Den digitale revolution har ændret næsten alle aspekter af marketing, og indholdsmarketing er ingen undtagelse. Indholdsmarketing var faktisk en af de tidligste former for marketing, der kan dateres tilbage til slutningen af det 19. århundrede. John Deere var med deres Furrow magazine en tidlig pioner, og i 1902 bevæbnede Genesee Pure Food Company sine sælgere med Jell-O™-kogebøger, der driver brandet ind i et husholdningsnavn.Indholdsmarketing har imidlertid i dag udviklet sig betydeligt, og nøglespillerne på indholdsmarketingsteamet har ændret sig sammen med den. I denne hvidbog præsenterer vi ideen om den nye indholdsarkitekt og deres rolle i landskabet over indholdsmarketing inden for nutidens digitalt kyndige virksomheder og organisationer. Vi vil afdække, hvad de er ansvarlige for, hvad deres smertepunkter er, og hvordan de opnår succes i denne digitale tidsalder.
Download nu
*krævede felter
Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.
Marketingsteknologi, B2B, Marketingsinnovation, Samarbejde, Tilpasning, Teknologi, Moderne marketing, Segmentering